2n Congrés Internacional REPROMOB (en línia)

2n Congrés Internacional REPROMOB (en línia): “Investigant les mobilitats reproductives i l’activisme a favor dels drets sexuals i reproductius en un món globalitzat i canviant: reptes i oportunitats per a investigadorxs compromesxs”

27-29 de març 2023, de 16.30 a 19.30 h CET (la participació és gratuïta, no cal inscripció prèvia)

Consulta aquí la presentació de la Jornada i aquí el programa.

Idiomes: Castellà, Anglès (no hi haurà un servei de traducció simultània)

Enllaç: Feu clic aquí per unir-vos a la reunió

ID de la reunió: 342 069 323 322; Clau d’accés: zRdUM7

REPROMOB és un projecte de recerca multidisciplinari, multisituat i col·laboratiu, realitzat per dues universitats de Catalunya-Espanya, la Universitat Autònoma de Barcelona – UAB i la Universitat de Barcelona – UB. Té com a objectiu investigar com les diferents formes de mobilitat reproductiva  -fluxos de persones, substàncies, coneixements, pràctiques, subjectivitats, capitals, xarxes de relacions i connexions que la cerca de tecnologies de reproducció assistida i d’interrupció de l’embaràs, així com l’adopció-, funcionen de manera global i transnacional.

Aquest Congrés pretén reunir membres de REPROMOB i altres investigadors per reflexionar sobre la interacció entre les mobilitats reproductives i els canvis en els paisatges reproductius a tot el món.

Els principals temes del Congrés són: 1) Canvis legals, mobilitats reproductives i experiències d’atenció en la salut; 2) Navegar les mobilitats reproductives com a investigadorxs compromesxs: reptes morals, metodològics i polítics.