Taula Inaugural Setmana de l’Antropologia – ICA

Com ja es tradició, al novembre arriba la Setmana de l’Antropologia de l’Institut Català d’Antropologia. Aquest any, la taula inaugural de la setmana: Gènere 3.0 comptarà amb la coordinadora del GENI, Olga Jubany (UB, ICA), com a moderadora. La taula està coordinada per Begonya Enguix (UOC, ICA) i persentaran Dolores Juliano (UB, ICA) Serena Brigidi (UVIC-UCC, URV) i Paco Abril (Homes Igualitaris-AHIGE).

La taula girarà al voltant de tres qüestions que estan a sobre la taula i donen forma a un debat polític, científic i social: la violència que s’exerceix sobre els cossos de les dones, la prostitució i la mercantilització de cossos, sexualitats i afectes, i la comprensió actual de la masculinitat.

La taula tindrà lloc el proper dilluns 28 de novembre de 18h30 a 21h a la Sala Gran de la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (Montalegre, 6-8, Barcelona)